Allgemein

Exec config

Hanni
19.05.2016, 17:54 Uhr

autoexec.cfg

rate „128000“
cl_cmdrate „64“
cl_updaterate „64“
cl_interp „0“
cl_interp_ratio „1“
cl_weather „0“
hud_scaling 0.95

cl_use_opens_buy_menu 0

//
// These two removes the shifting of the arm when crouching down.

cl_viewmodel_shift_left_amt „0“
cl_viewmodel_shift_right_amt „0“
//
// This removes the bobbing of the weapon back and forth, when you run.

cl_bob_lower_amt „5“ //min. value
cl_bobamt_lat „0.1“ //min. value
cl_bobamt_vert „0.1“ //min. value
cl_bobcycle „2“ //max. value = less cycles

Viewmodel_fov 65
viewmodel_offset_x 3
viewmodel_offset_y 3
viewmodel_offset_z -3
cl_bob_lower_amt 12
cl_viewmodel_shift_right_amt 0.45

// Show net_graph with Scoreboard
net_graph „1“
net_graphheight „9999“
bind „TAB“ „+scorenet“
alias „+scorenet“ „+showscores; net_graphheight 0“
alias „-scorenet“ „-showscores; net_graphheight 9999“

// zoom radar
bind „e“ „+radarswitch“
alias „+radarswitch“ „+use; cl_radar_always_centered 1; cl_radar_scale 0.60“
alias „-radarswitch“ „-use; cl_radar_always_centered 0; cl_radar_scale 0.35“

// jumpthrow
alias „+jumpthrow“ „+jump;-attack“
alias „-jumpthrow“ „-jump“
bind „k“ „+jumpthrow“

Grenade Training

sv_cheats 1
god
cl_showpos 0
impulse 101
ammo_grenade_limit_total 6
bot_kick all

sv_infinite_ammo 2
sv_showimpacts 1
sv_grenade_trajectory 1
sv_grenade_trajectory_dash 0
sv_grenade_trajectory_time 10

mp_warmuptime 5
mp_roundtime_defuse 60
mp_roundtime 60
mp_roundtime_hostage 60
mp_respawn_on_death_t 1
mp_respawn_on_death_ct 1
mp_freezetime 0
mp_autokick 0
mp_autoteambalance 0
mp_limitteams 0
mp_buy_anywhere 1
mp_buytime 3600

bind „h“ „noclip“
bind „f2“ „give weapon_flashbang“
bind „f1“ „give weapon_smokegrenade“
bind „f3“ „give weapon_hegrenade“
bind „f4“ „give weapon_molotov“
bind „f5“ „give weapon_decoy“
bind „f6“ „give weapon_ak47“
bind „f7“ „give weapon_m4a1“
bind „f8“ „give weapon_awp“

say Grenade Setup loaded!

Kommentare (0)

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert